I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر...

به لطف خداوند منان و زحمات بی دریغ امیر حسین نویسنده سابق و جدید وب!!!!تونستیم وب رو که هک شده بود پس بگیریم!!!

تا الآن هم خودم نتوستم با شخص شخیصی که این کار رو کرده بود صحبت کنم,اما امیدوارم این پست رو ببینه و دلیل کارش رو بگه!!!!

اما امیرحسین,

واقعا کاری انجام داد که تونست اشتیاهات گذشتش رو جبران بکنه و البته به وب برگرده!!!!

من به شخصه ازش تشکر ویژه دارم!!!

شروع کار مجدد وب از فردا خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:31---2 شهريور 1393
واقعا تبریک می گم ^___^
آفرین به امیرحسین دستش درد نکنه
هادی بی زحمت میلتم چک کن وقت کردی...
پاسخ:چشم


شین وو
ساعت13:35---1 شهريور 1393
اخی دمتون گرمممممممممم خیالمون راحت شد

ساقی
ساعت12:35---1 شهريور 1393
خب خدارووووووو شکر!دست هردوتون درد نکنه....امیرحسین دوباره خوش اومدی ولی شیطونی نکنی دیگه ها....:)

نازنین
ساعت22:11---31 مرداد 1393
وااااااااااااااااااااااااااااا ای خدارو شکر...کلی نگران بودم ممنون اقا امیر حسین!...واقعا منون خیلی میترسیدم...یه دنیا ممنون...افرین افرین

vm
ساعت21:05---31 مرداد 1393
یوهوووووووووووووووو وب رو پس گرفتیم!!ایول ایول ایول

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 31 مرداد 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com